torsdag 18 mars 2010

Dag 512: I just want your kiss

Nu har jag inte sovit på två dygn. Tröttheten och hjärnans långsamma arbetstakt var nog största anledningen till att jag den här morgonen återigen gick på mitt eget pracital joke.

Nej, inte det här med sockerskålen. Utan ett nytt, med gladplast på toalettstolen. I går kväll hade jag fått för mig att att ett practical joke på morgonkvisten skulle kunna få mig att skratta. Eller i alla fall le. Jag hade helt enkelt nöjt mig med att sluta gråta.



Practical joke, GLADplast. Hörs ju det direkt att det inte kan bli annat än skoj. När jag tog min morgonkiss så sprutade det alltså åt alla håll. Blev jag då glad? Nej. Sanningen är att jag inte ens orkade bry mig. Jag bara kissade vidare, sen gick jag ut från toaletten och stängde dörren bakom mig. Jag spolade inte ens, det var ju ändå inget kiss som hamnat i toaletten.

Innan practical joket var jag ledsen. Efter practical joket är jag ledsen och luktar kiss. Kul? Inte det minsta.

Nu ska jag skriva ett nytt brev till ICAnder och lämna på häktet. Får nog smeta på lite mer Nivea 24 double effect den här gången, annars är risken stor att brevet enbart luktar kiss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar