måndag 1 mars 2010

Dag 495: Moderiktig fika, med hund.

Jag klev upp vid klockan 12 i dag, dygnet blir lite snett när man är arbetslös. Jag startade dagen med en härlig fika ute i förorten, vid mitt eget köksbord.




Jag har tyvärr ingen chihuahua, som efter vad jag förstår är mest moderiktigt nu, men jag har kvar en av hundarna jag hittat, som ingen verkar vilja ha tillbaka. Det är dock fullt förståeligt, den är precis lika dum som den ser ut på bilden. Den verkar inte förstå något annat kommando än "se jävligt korkad ut".

Bilden är för övrigt tagen på plats vid tillfället när jag hittade hunden och jag börjar mer och mer känna att jag skulle gjort tvärtom, alltså lämnat kvar hunden och istället tagit hem bilen den satt i.

2 kommentarer:

  1. Det finns inga fikor som de moderiktiga fikorna. Latte 4-ever!

    SvaraRadera
  2. Gillar kepsen på hunden! =D Kan tro att det var en mycket givande fika! Men du får se upp nu så att du inte blir alltför mycket main-stream ;P

    SvaraRadera