söndag 14 mars 2010

Dag 508: Paaaaaaaarty



Vilken natt! Vilket paaaaaaaaaaaaaarty!! Jag och ICAnder var kungarna i baren, på baren, bakom baren, framför baren. BAAAAAAAAAAAAAREN!! Tror i ärlighetens namn inte att jag är riktigt nykter än.

Måste säga att jag är väldigt nöjd med den nya stilen på ICAnder. Lite mer modern, lite mer avslappnat. Det verkade damerna också tycka! Jag försökte få honom att inte ha hjälmen, men han vägrade: "När man ska dricka så mycket som jag har tänkt att dricka i dag är rent hälsofarligt att inte ha hjälm, dessutom är det halt". Hur kan man säga emot något sådant?

Vet inte hur jag ska sammanfatta denna otroliga natt? Kan väl säga så här: Det var så fantastiskt roligt att det inte spelar mig någon roll att jag fick gå hem ensam. Igen. Som vanligt.

Istället gläds jag åt att ICAnder inte behövde gå hem ensam. Eller jag tror inte han gjorde det i alla fall, det är lite svårt att hålla reda på allt som hände i dimman. Men jag minns att ICAnder raggade på den blonda tjejen på bilden och att det blev någon handgemäng med lufsen i röd tröja. ICAnder utnyttjade hjälmen och skallade ned honom, har jag för mig. Så jag antar att gick hem med blondinen.

Får inget svar på hans mobil, men är nog inte helt otroligt att han behöver sova ett par timmar till. Snarare väldigt troligt. Det behöver jag med. Godmorgon och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar