tisdag 9 mars 2010

Dag 503: Hahaha!!

Jävla Zlatko! Han har satt något riktigt svårt lösen på jobbannonsen. Har testat jennajameson, rocco, janine, johnholmes och siwmalmkvist. Nada.

Men det här kan nog bli en fin dag ändå. Den har i alla fall börjat på bästa möjliga vis. Skruvade loss locket på sockerpullan i går kväll igen, och i morse hade jag glömt bort det! Jag måste säga att det faktiskt var roligare än vad jag hade trott i mina vildaste fantasier. Pure comedy! Det är verkligen något speciellt med practical jokes.

6 kommentarer:

  1. Längre fram i veckan kan du testa att byta ut sockret mot salt. Funkar klockrent om man inte är beredd på det!

    SvaraRadera
  2. Ett annat jobbtips, sälj annonsplats på din blogg.

    SvaraRadera
  3. ditt bord är fint.

    SvaraRadera
  4. Ska jag tolka det som att vi kan ha en affär på gång?!

    SvaraRadera
  5. Per du är en idéspruta av sällan skådat slag. Socker mot salt verkar hur skoj som helst! Lite mer subtilt skämt också, trevligt. Kan jag nog bli riktigt överraskad.

    Annonser. Får fundera på det om jag tar upp modebloggandet igen.

    SvaraRadera
  6. Hahaha! Det går kanske lite långt när man klarar av att lura sig själv.. ;D

    SvaraRadera