torsdag 4 mars 2010

Dag 498: Den sista färden

Det märks direkt att jag är back on track och fokuserar på det som är viktigt: jobb!

Jag har ju under en längre tid gått och funderat på hur jag ska lösa transporten av styret till Chavez kickbike. Tidigare antar jag att mina tankar blivit störda av tävlingar, modeinlägg och hundar, för så fort jag la det åt sidan och gick in i fokus så kom jag på det direkt.

Så i går lånade jag en bågfil av cykelaffären och kapade sedan styret i fyra delar. Till lunch i går blev det alltså en bit styre. Snacks - en bit styre. Middag - en bit styre. Vad det blev för kvällsmat? Naturligtvis den sista biten styre och en tub epoxylim, så Chavez kan sätta ihop styret igen.

Jag vinkar er adjö och går mot busshållplatsen som en fattig man, men jag kommer att återvända som en rik. "Rik som en jävla kakkaduva", som Chavez sa till mig senast.

2 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna för att epoxytuben inte går sönder i magen, det lär nog vara värre än en knarkkondom som spricker...

    SvaraRadera
  2. Lyssna på Per!

    Håller tummarna!!!

    SvaraRadera