lördag 27 mars 2010

Dag 521: The group

I dag märker jag av en liten nackdel med att jobba i en korvvagn. Om man inte duschar (vilket jag inte gör i onödan) stinker man verkligen korv dagen efter. Eller förresten....det är ju en fördel. Korvvagn är helt enkelt grymt!

Har en annan liten idé på gång i dag. Kan inte förklara det på annat vis än att den kom till mig i drömmen. Jag ska be Zlatko att komma över med lite rödfärg, han har skuldkänslor fortfarande så borde inte bli något problem. Sen ska jag måla hela mig röd och starta något unikt: "Red Man Group".

När jag sedan står där, röd och konstigt, tar jag lite avloppsrör som jag står och trummar på, samtidigt gör jag ett jättekonstigt ansiktsuttryck!!

Efter det gäller det bara att få något produktionsbolag intresserat av den här idéen, spela in en totalt obegriplig reklamfilm och sedan är jag är en stjärna! Och stjärnor tjänar fett! Men jag kommer inte bli en sån här divig stjärna som glömmer sina rötter. Jag kommer säkert att köpa en korvvagn som jag kan jobba i lite då och då, bara för att det är så härligt.

2 kommentarer:

  1. Anna i Mossahus28 mars 2010 kl. 08:24

    Jag tror du kommer att bli besviken... För det finns en grupp som heter blue man group;)

    SvaraRadera
  2. Så vad du säger är att mitt koncept är unikt, det finns ingen Red Man Group.

    SvaraRadera