tisdag 16 februari 2010

Dag 482: Britney Spears Nude

Den här dagen är riktigt stressig, tror knappt att jag hade haft haft tid med ett riktigt jobb just i dag. Personligen gillar jag stress, den ger mig en känsla av att det jag gör är viktigt, eftersom det är så bråttom. Man känner att man bidrar till samhället på sitt eget lilla vis.

Har precis kommit tillbaka ifrån kåken, varit hos Chavez och levererat det andra hjulet. Nästa leverans blir själva brädan, styret vet jag fortfarande inte hur jag ska lösa.

Nu ska jag upp på stan och köpa en ny väckarklocka, den gamla är död. All den här pressen med att smuggla saker där bak, jag måste erkänna att det gjort mig lite stingslig. Så i morse vaknade jag på osedvanligt dåligt morgonhumör och slog helt enkelt sönder väckarklockan med spaden jag har vid sängen.

Varför jag har en spade vid sängen? För att kunna slå sönder väckarklockan när jag vaknar på ett osedvanligt dålig morgonhumör.

Rubriken? Jag har läst bloggtips för att locka läsare, där stod det att rubriken är viktigast och gärna ska handla om kändisar. Ett annat tips är att ha mycket bilder på sin blogg, så slänger in en sådan också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar